رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان مقطع متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان مقطع متوسطه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان مقطع متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان مقطع متوسطه :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق، بررسی رابطه هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان زن مقطع متوسطه شهرستان ساوه می باشد. پژوهش حاضراز نوع توصیفی با طرح همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان زن مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستان ساوه ( ۲۲۰ نفر) شاغل به تدریس در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود. براساس جدول کرجسی و مورگان، نمونه ای به تعداد ۱۳۶ نفر تعیین شدند و به پرسشنامه های هوش هیجانیشوت و همکاران و فرسودگی شغلی مسلچ پاسخ دادند. نتایج تحلیل رگرسیون همزمان نشان داد که هوش هیجانی با فرسودگی شغلی معلمان رابطه معکوس و معناداری دارد. از بین مؤلفه های هوش هیجانی، ارزیابی و بیان هیجان می تواند به طرز معناداری فرسودگی شغلی معلمان را پیش بینی نماید. بنابراین ارتقای سطح هوش هیجانی می تواند به کاهش مشکلات شغلی و در نتیجه فرسودگی شغلی معلمان بیانجامد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.