تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این تحقیق بررسی تاثیر محیط یادگیری سازنده گرا بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از روش توصیفی همبسیتگی می باشد. براین اساس جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ می باشد نمونه آماری ۷۰ دانشجو به روش انتخاب تصادفی انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ا از پرسشنامه محیط یادگیری سازند گرایی تیلور با آلفای کرونباخ ۰/۶۴ و پرسشنامه تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم به CCTST با آلفای کرونباخ ۰/۷۵ مورد استفاده قرار گرفت داده های جمع آوری شده نیز با استفاده از ابزارهای آمار توصیفی چون میانگین، واریانس و انحراف استاندارد و با استفاده از آ زمونهای ضریب همبسیتگی و تحلیل رگرسیون تجزیه و تحلیل گردید. یافته ها نشان می دهد که رابطه معناداری بین محیط یادگیری سازنده گرا، تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی وجوددارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.