تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تفکر کودکان و دیدگاه های فلسفی رایج در مورد آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تفکر کودکان و دیدگاه های فلسفی رایج در مورد آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تفکر کودکان و دیدگاه های فلسفی رایج در مورد آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تفکر کودکان و دیدگاه های فلسفی رایج در مورد آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تفکر کودکان و دیدگاه های فلسفی رایج در مورد آن :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
در این مقاله پس از ارائه تعریفی جامع از تکنولوژی آموزشی و تاریخچه و فواید آن به ارائه نظرات برخی از فلاسفه در مورد تکنولوژی می پردازد و به این می رسد که تکنولوژی آموزشی با وجود اینکه شرایط یادگیری را تسهیل می کند، در برخی از مواقع ممکن است کنجکاوی و تفکر را در کودکان و دانش آموزان کم رنگ کند. در ادامه با نگاهی اجمالی به مولفه های تکنولوژی آموزشی، دیدگاه های مطرح شده در خصوص تکنولوژی مدرن، تاثیر تکنولوژی آموزشی بر ابعاد و زوایای مختلف زندگی دانش اموزان و به ویژه بر فکر آموزی آنان در مدارس بررسی شده و جایگاه و اهمیت تفکر و پرورش آن مورد مطالعه قرار می گیرد. در نهایت نشان داده می شود. که این تکنولوژی دانش اموزان رادر مسیرهای پیش میبرد که اموزان تفکر در آن جای چندانی نداشته و تفکر دانش آموزان را در امور مهم زندگیشان مورد تاکید و توجه قرار نمی هد. به این ترتیب لزوم جایگزینی یا تجدید نظر در تکنولوژی آموزشی رایج روشن تر و اهمیت برنامه های شبیه برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان مشخص می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.