بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آنبا پیشرفت و انگیزش تحصیلی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آنبا پیشرفت و انگیزش تحصیلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آنبا پیشرفت و انگیزش تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آنبا پیشرفت و انگیزش تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آنبا پیشرفت و انگیزش تحصیلی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف کلی در این تحقیق، بررسی وضعیت پیوند با مدرسه دانش آموزان دوره متوسطه ناحیه یک ارومیه و ارتباط آن با پیشرفت و انگیزش تحصیلی می باشد .روش پژوهش توصیفی همبستگی از نوع رگرسیون پیش بینی بوده و جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر و پسر دوره ی متوسطه– ناحیه یک شهرستان ارومیه است که تعداد آنها ۶۷۸۶ می باشد .روش نمونه گیری تحقیق خوشه ای چند مرحله ای و حجم نمونه با عنایت به جدول مورگان ۳۸۲ نفر بوده است .جهت گردآوری اطلاعات از دو پرسشنامه پیوند با مدرسه SBQ 1 مقیاس انگیزش تحصیلی AMS استفاده گردید. برای سازمان دادن، خلاصه نمودن و تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید .نتایج حاصل از تک متغیره نشان داد که وضعیت دلبستگی به معلم مطلوب، دلبستگی به مدرسه نسبتا مطلوب، دلبستگی به t آزمونکارکنان نسبتا مطلوب، مشارکت در مدرسه نسبتا مطلوب، باور در مدرسه مطلوب، تعهد در مدرسه مطلوب و در نهایت وضعیت پیوند با مدرسه مطلوب می باشد .نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد بین مولفه های دلبستگی به معلم، مشارکت در مدرسه، باور در مدرسه و تعهد در مدرسه و پیوند مدرسه کل با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد .اما بین مولفه های دلبستگی به مدرسه و دلبستگی به کارکنان و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی داری وجود ندارد و بین مولفه های دلبستگی به معلم، دلبستگی به مدرسه، دلبستگی به کارکنان، مشارکت در مدرسه، باور در مدرسه و تعهد درمدرسه و پیوند مدرسه کل با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد همچنین نتایج رگرسیون نشان داد که مولفه های باور در مدرسه، دلبستگی به معلم و تعهد در مدرسه قادر به پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان هستند علاوه بر آن مولفه های تعهد در مدرسه، باور در مدرسه و دلبستگی به معلم به صورت معنی داری قادر به پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان هستند .با توجه به نتایج پژوهش با ارتقاء پیوند با مدرسه دانش آموزان می توان در افزایشپیشرفت و انگیزش تحصیلی دانش آموزان موثر بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.