رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر بررسی رابطه شیوه های یادگیری باخلاقیت و ابعادآن دردانش آموزان بود بدین منظور بااستفادها زفرمول کوکران و باروش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ازبین کلیه دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر برازجان درسال تحصیلی ۱۳۸۹-۹۰ تعداد ۳۲۰ نفر به عنوان نمونه اماری انتخاب گردیدند ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه های سبک یادگیری کلب ۱۹۸۴ باضریب پایایی ۰/۸۸ و خلاقیت عابدی ۱۳۷۲ و با ضریب پایایی ۰/۸۹ بود جهت تجزیه اطلاعاتبدست آمده ازروش اماری تحلیل رگرسیون چندگانه و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که شیوه های یادگیری دانش آموزان ۲۳ درصد ازواریانس خلاقیت آنها راپیش بینی می کند همچنین بین هرچهارشیوه یادگیری باخلاقیت و ابعادآن رابطه مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.