رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه شیوه های یادگیری با خلاقیت و ابعاد آن در دانش آموزان دوره متوسطه شهر برازجان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف کلی پژوهش حاضر بررسی رابطه شیوه های یادگیری باخلاقیت و ابعادآن دردانش آموزان بود بدین منظور بااستفادها زفرمول کوکران و باروش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ازبین کلیه دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر برازجان درسال تحصیلی ۱۳۸۹-۹۰ تعداد ۳۲۰ نفر به عنوان نمونه اماری انتخاب گردیدند ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه های سبک یادگیری کلب ۱۹۸۴ باضریب پایایی ۰/۸۸ و خلاقیت عابدی ۱۳۷۲ و با ضریب پایایی ۰/۸۹ بود جهت تجزیه اطلاعاتبدست آمده ازروش اماری تحلیل رگرسیون چندگانه و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که شیوه های یادگیری دانش آموزان ۲۳ درصد ازواریانس خلاقیت آنها راپیش بینی می کند همچنین بین هرچهارشیوه یادگیری باخلاقیت و ابعادآن رابطه مثبت و معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.