بررسی نقش مدیریت دانش و عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت دانش و عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت دانش و عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت دانش و عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت دانش و عوامل موثر بر بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مدیریت کیفیت منابع اطلاعات به حفظ کیفیت بالای این منابع و حدیثی دانسته می شود. این درحالی است که در فرایند ارتقای کیفیت اطلاعات باید تلاش های لازم برای بیشینه سازی سود اقتصادی نیز انجام گردد. به همین دلیل دستیابی به اطلاعات مدیریت بالا لزوماً بهینه نیست. CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده این است از هزینه ها کاست و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان باشد. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان درست، اطلاعاتی است تمامی منابع داخلی و منابع مرتبط خارجی یک سازمان برای پشتیبانی کردن یک مشتری به همراه خواهد داشت. در این مقاله ضمن معرفی و اصول و انواع مدل های CRM و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان و مزایای به کارگیری آن، روندهای ارتباط با مشتری و چالش های پیش روی سیستم های CRM همچنین نقش مدیریت دانش مورد بررسی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.