تحقیق تبلیغ


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق تبلیغ دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق تبلیغ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق تبلیغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق تبلیغ :

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.
واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.
در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.
برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.
مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.
اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟
گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.
یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:
• مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .
• به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .
• یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.
• جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.
• نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند.
• سخت فراموش میشود و در خاطره ماندگار میشود، چه آنرا دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید. به ویژه اگر با یکی از شیوه های ثبت در حافظه نظیر سرود، شعر،تیزر و باتصویر همراه شود.
برخی از شعار های تبلیغاتی معروف:
• توشیباToshiba)) برای محصولات خانگی خود شعار« نسخه برداری نکنید، بهترین باشید»را انتخاب کرده Don’t copy,lead) )
• مک دونالد: عاشقشم ( ( I am lovin it
• بی ام دبلیو: بهترین ماشین برای رانندگی The altimate driving machin))
• فولکس واگن: کوچک فکر کنیدThink small) )
• والت دیزنی: میرم دیزنی لند I am going to dineg world) )
• :nokia شرکت فنلاندی نوکیا ، این روزها با عبارت«ارتباط با افراد» Conecting people) )
در میان کاربران تمام دنیا شناخته میشود این در جایی است که این جمله در سال۱۹۹۴ به عنوان شعار تبلیغاتی شرکت نوکیا انتخاب شده و آخرین شعار تبلیغاتی این شرکت در سال ۲۰۰۴در قالب جمله«زندگی روی تلفن همراه میرود»life goes mobile) ) ارائه شده.
شاید این شعارها چندان جالب جلوه نکنند اما باید در فرهنگ زمینه خودشان مورد تحلیل قرار بگیرند.
این ها چند تا از شعارهای خارجی بودند. ایرانی هایش را میتوان به وفور پیدا کرد.
البته فکر نمیکنم آنهایی که ماندگار شده باشند(در جهت تبلیغ محصول )از تعداد انگشتان دست تجاوز کنند.

کپسول های تبلیغاتی (اسلوگان)
با رشد و پیچیدگی جوامع، فشرده شدن پیام های تبلیغاتی امری ناگذیر شده است . شعار های تبلیغاتی، که در واقع نوعی پیام فشرده هستند، در حکم بسته ها یا کپسول های تبلیغاتی میباشند که پیامی مهم را به صورت فشرده،موجز ومفید، مصداق «خیر الکلام ماقلّّ و دلّّ» در اختیار مخاطبان تبلیغ قرار می دهند.
از این رو، این شعارها یا کپسول های تبلیغاتی باید دارای ویژگی هایی خاص باشند تا در زمان کمتری انتقال داده شوند، درک گردند و مدت بیشتری در ذهن مخاطب تبلیغ بمانند، ضمن اینکه اگر درست طراحی و استفاده شده باشند، خود مخاطبان، ناقلان و راویان آن خواهند بود وبه صورت مستقیم و غیر مستقیم هر یک از مخاطبان- که طبعا” طیف گسترده ای خواهند بود- مبلّغ آن کالا یا ایده ی به صورت کپسول درآمده، خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.