بررسی میزان رضایت مشتریان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان رضایت مشتریان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان رضایت مشتریان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مشتریان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان رضایت مشتریان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
گردشگری فرصتی است که چنانچه یک منطقه جهت استفاده از آن توانمندی های را لازم داشته باشد، می تواند با گسترش زمینه های جذب گردشگر، اشتغال زایی و درآمد منطقه را افزایش دهد. مجموعه مشاهیر،یک مجموعه اقامتگاهی و تفریحی در غرب اصفهان است در موقعیت ۸ کیلومتری از مرکز تاریخی شهر اصفهان با چشم اندازی زیبا و ارائه خدماتی نوین و متفاوت این مجتمع با در برداشتن هتل،رستوران های ایرانی و فرنگی ،کافه لانژ و تالارهای گردهمایی،همه درمحیطی آرام ، فضایی کم نظیر را برای برپایی جشن ها و میهمانی های خاص و خاطره انگیزخانوادگی و حتی جلسات رسمی تجاری فراهم آورده است .هدف از این تحقیق سنجش رضایتمندی شهروندان از مجموعه هتل و تالار مشاهیر اصفهان و تلاش در جهت بهبود این مجموعه می باشد ،روش تحقیق بر اساس هدف کاربردی و بر اساس ماهیت توصیفی تحلیلی و پیمایشی می باشد و روش گردآوری اطلاعات اسنادی کتابخانه ای و میدانی از نوع پرسشنامه ای و مشاهده می باشد. بر اساس فرمول وکران ۳۲۲ پرسشنامه در مجموعه مشاهیر به صورت تصادفی بین مشتریان پخش و جمع آوری گردید. نتایج تحقیق با استفاده از نرم افزار spss و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون و آزمون فریدمن مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است. همچنین نتایج آزمون فرضیات نشان میدهد که فرضیه صفر در آزمون کولموگروف – اسمیرنوف با توجه به نتایج تحلیل و با توجه به مقدار P که در همه ی متغیرها بزرگتر از ۰/۰۵ است در نتیجه فرض صفر رد نمی شود یعنی داده ها از توزیع نرمال پیروی می کنند.با توجه به نتایج حاصل از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون ، کیفیت پذیرایی و مرغوبیت رستوران و خدمات و نیروی انسانی و نحوه ی مدیریت مجموعه بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان داشته است و بعد از آن تب لیغات و بازاریابی و موقعیت و دسترسی کیفیت محیط وفضا کمترین تاثیر را بر رضایت مشتریان مجموعه داشته است و نیز بر اساس آزمون فریدمن کیفیت پذیرایی و مرغوبیت رستوران و خدمات و نیروی انسانی و نحوه ی مدیریت مجموعه تاثیر گذار تر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.