تعیین عوامل مؤثر برتدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده (مورد مطالعه:دیدگاه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین عوامل مؤثر برتدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده (مورد مطالعه:دیدگاه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل مؤثر برتدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده (مورد مطالعه:دیدگاه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل مؤثر برتدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده (مورد مطالعه:دیدگاه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل مؤثر برتدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده (مورد مطالعه:دیدگاه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، تعیین عوامل مؤثر بر تدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده بوده است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه دبیران مدارس هوشمند شهر اصفهان ۲۴۰۰ نفر در سال ۹۴-۹۵ تشکیل داده اند. شیوه نمونه گیری، خوشه ای چند مرحله ای بوده که نهایتاً تعداد ۳۳۱ نفر بطور تصادفی برای تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق، شامل دو پرسشنامه محقق ساخته بوده است: ۴. پرسشنامه محقق ساخته ابعاد ششگانه محتوای درسی کوانتومی)محتوای درسی کلیشه زدای ذهن، محتوای درسی تردید ساز ذهن، محتوای درسی مجهول ساز ذهن، محتوای درسی جهش ساز ذهن، محتوای درسی الگوساز ذهن، و محتوای درسی فراخوان ساز ذهن = ۰.۹۳ این پرسشنامه شامل ۳۶ گویه بوده است و ۲ پرسشنامه محقق ساخته تدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده = ۰.۹۵ برای تجزیه و تحلیل داده ها از میانگین برای رتبه بندی ابعاد ششگانه و آزمون همبستگی پیرسون برای تعییه رابطه بین ابعاد ششگانه با تدوین محتوای درسی کوانتومی ادراک شده، استفاده شده است. به طورکلی نتایج تحقیق نشان داد،بین ابعاد ششگانه محتوای درسی کوانتومی و تدوین برنامه درسی کوانتومی ادراک شده، در سطح p< 0.01 رابطه معناداری بوده است. نیز نتایج تحقیق نشان داد، بطور کلی بین نظرات پاسخگویان بر حسب ویژگی های دموگرافی)جنسیت، رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی(، در خصوص ابعاد ششگانه محتوای درسی کوانتومی ادراک شده، در سطح p< 0.05 تفاوت معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.