بررسی توانمندی برند فرهنگی برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الویت بندی فعالیت های فرهنگی گردشگری برج میلاد.با استفاده از مدل


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی توانمندی برند فرهنگی برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الویت بندی فعالیت های فرهنگی گردشگری برج میلاد.با استفاده از مدل دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی توانمندی برند فرهنگی برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الویت بندی فعالیت های فرهنگی گردشگری برج میلاد.با استفاده از مدل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی توانمندی برند فرهنگی برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الویت بندی فعالیت های فرهنگی گردشگری برج میلاد.با استفاده از مدل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی توانمندی برند فرهنگی برج میلاد تهران در جذب گردشگر با استفاده از الویت بندی فعالیت های فرهنگی گردشگری برج میلاد.با استفاده از مدل :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

گردشگری که عمدتاً ماهیت آن بازدید از جاذبه های فرهنگی میباشد با عنوان راهبرد گردشگری فرهنگ محور یاد میشود که مایل به آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف، خواهان کاوش در چشم اندازهای فرهنگی جوامع انسانی و درک آنها است و عمدتاً به دنبال جاذبههای فرهنگی مانند موزه ها، نما یشگاه ها ، ارکسترها، نمایشنامهها، هنرهای دستی، آئین های سنتی نظیر تعزیه، مراسم چهارشنبه سوری، جشن های مذهبی زرتشتی واسلامی، عزاداریها مانند محرم و … میباشد. یکی از جاذبه هایی که این روزها در کنار ساخت صنعتی خود میتواند به تنهایی یک جاذبه گردشگری برای شهرها محسوب شود برج های مخابراتی بلندی است که در تعدادی از شهرهای دنیا سر به فلک کشیده اند. برج مخابراتی میلاد تهران یکی از آن ها به حساب می آید که علاوه بر جاذبه صنعتی و معماری می تواند به عنوان یک برند فرهنگی گردشگری در شهر تهران معرفی شود ، که سالیانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد. برنامه های فرهنگی زیادی که در طبقات پایینی و حیاط برج برگزار میشود و جنبه های معنوی فرهنگ بومی ایرانی را به نمایش میگذاردیکی از عوامل جذب گردشگران است. در این تحقیق با شناسایی و معرفی این فعالیت ها با استفاده از مدلTOPSIS و مقایسه آنها با معیارهای فرهنگی به الویت بندی و رتبه بندی آن ها پرداخته ایم. فعالیتهای فرهنگی گردشگری پیشنهاد شده در این تحقیق عبارت است از: برگزاری جشنواره سوگواری –محرم هفته دفاع مقدس روز جهانی کودک روز جهانی فردوسی بزرگداشت هنرمندان ایرانی معاصر برگزاری برنامه – – – – – های ادبی مختلف و برگزاری حراج بزرگ هنرهای تجسمی که با شاخص های فرهنگی از جمله ارسال پیام های فرهنگی ، قدرت جذب جوانان ، بروز تهاجم فرهنگی، خانواده محور بودن ، ارتقا هویت فرهنگی شهر تهران، داشتن هویت ایرانی – اسلامی سنجیده شده که با نمرهدهی در مدل تاپسیس سه فعالیتی که بیشترین نمره را به خود اختصاص دادند، برگزاری جشنواره های فرهنگی، بزرگداشت هنرمندان ایرانی معاصر ، سوگواری محرم میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.