بررسی تأثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در درس ریاضی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

ریاضیات از درس های مهمی است که یادگیری آن می تواند در تمامی عرصه های زندگی تأثیرگذار باشد. اغلب دانش آموزان فکر می کنند به دلیل آن که روش تدریس معلم را نمی فهمند و سنتی است، نمی توانند تلاش بیش تری در مطالعه داشته باشند. برخی فکر می کنند چرا همکلاسی هایشان نمرات بهتری کسب می کنند، ولی آن ها نمی توانند نمره ی خوبی کسب کنند، تفکر خلاق داشته باشندودر حل مسایل ریاضی خلاقیت و ابتکار داشته باشند. برخی فکر می کنند اگر شیوه تدریس بهتری از طرف معلم ارائه شود، می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. پژوهش حاضر که با هدف بررسی تاثیر روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی بر تفکر خلاق دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهر بردسکن، صورت گرفته است با در نظر گرفتن هدف های موجود در آن از نوع تحقیق های نیمه آزمایشی به شمار می آید. به منظور بررسی تأثیر رویکردهای مذکور بر روی جامعه آماری از طریق روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای دو کلاس یکی با عنوان گروه کنترل و یکی با عنوان گروه آزمایش از یک دبیرستان برگزیده و پرسشنامه ی تفکرخلاق بین آن ها توزیع و پاسخ به دست آمده به عنوان نمره پیش آزمون ثبت و در ادامه از تدریس به روش آموزش تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی در گروه آزمایش استفاده شد، آنگاه تفکر خلاق در گروه مذکور اندازه گیری و به کمک نرم افزار Spss و با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T دو نمونه مستقل و تحلیل کوواریانس مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد: روش آموزشی تلفیقی فعال و مبتنی بر شک دکارتی بر تفکر خلاق دانش آموزان متوسطه شهر بردسکن تأثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.