بررسی رابطه ی سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روانمادر با سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانهایاهواز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روانمادر با سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانهایاهواز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روانمادر با سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانهایاهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روانمادر با سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانهایاهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روانمادر با سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانهایاهواز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) و سلامت روان مادر باسازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی دانش آموزان بود. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر دبیرستانهای شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳بودند. نمونه پژوهش ۲۴۰نفر از جامعه مذکور بود که به روش نمونه گیریتصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه های سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی،سبکهای فرزندپروری بامریند و سلامت روان استفاده شد. پژوهش حاضر همبستگی از نوع تحلیل متعارف بود. تحلیل داده هابا استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و ضریب همبستگی متعارف نشان داد که سبک فرزند پروری و سلامت روان مادر پیشبین سازگاری هیجانی- اجتماعی و تحصیلی هستند و در بعد اول، قویترین رابطه بین سبک فرزند پروری از متغیرهای مجموعهاول(متغیر مستقل) و سازگاری تحصیلی از متغیرهای مجموعه دوم(وابسته) و در بعد دوم نیز قویترین رابطه بین سلامت رواناز متغیرهای مجموعه اول(متغیر مستقل) و سازگاری اجتماعی از متغیرهای مجموعه دوم(وابسته) وجود داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.