بررسی تاثیر قشربندی اجتماعی بر پوشاک مردم در دوره صفویه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قشربندی اجتماعی بر پوشاک مردم در دوره صفویه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قشربندی اجتماعی بر پوشاک مردم در دوره صفویه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قشربندی اجتماعی بر پوشاک مردم در دوره صفویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قشربندی اجتماعی بر پوشاک مردم در دوره صفویه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

انسان در سراسر تاریخ خود نیازهای گوناگونی داشته و در تامین خواسته های خود تجربه های متعددی را آزموده است. پوشاک به عنوان یکی از نیازهای اساسی بشر در همه جوامع و دوره های مختلف بوده و همواره تحت تاثیر شرایط محیط طبیعی ، پیشرفت های اقتصادی و تحولات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی تغییر کرده است. رونق بیش از پیش صنعت پوشاک و نساجی در دوره صفوی ، ایوانیان را قادر ساخت تا منسوجاتی ابریشمی ، زربافت و مخمل هایی با کیفیت عالی تولید کنند و در نتیجه ، پوشش اقشار مختلف مردم جامعه را متحول سازند . هدف مقاله حاضر ، بررسی و تحلیل تاثیر ساختار تطام قشربندی اجتماعی جامعه صغوی بر پوشاک مودان و زنان در این دوره ص باشد. روش انجام پژوهش ، روش اسنادی و کتابخانه ای و ابزار جمع آوری داده ها ، فیش برداری بوده است. با مواجعه به منابع مکتوب و آثار موجود شواهد لازم جمع آوری ، استخراج و بو اساس وضعیت منزلت اجتماعی افواد دسته بندی شد. ساختار تطام قشربندی اجتماعی ایران در دوره صفویه مشخص و سپس نقش و تاثیر قشربندی اجتماعی جامعه بر اجزا، مختلف پوشاک مردان و زنان به تفکیک تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داده اند که ساختار طبقاتی جامعه ایوان عصو صفوی بر نوع و کیفیت پوشاک مردان و زنان اقشار مختلف جامعه ، تاثیرات متفاوتی داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.