بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

موضوع این مقاله بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه می باشد.هدف از این مقاله بررسی تاریخچه،مفهوم،آثار.مزایا،معایب سوادفناورانه است. در این پژوهش به طور خاص، تلاش شده است عمده ی پژوهش های پیشین ، مورد توجه قرار گیرند. بنابراین می توان گفت نوعی تحقیق از منابع کتابخانه ای و الکترونی(پژوهش در پژوهش های موجود) صورت گرفته است که تلاش داشته اند واقعیت های اجتماعی، عقاید و نگرش های مربوط به تاثیر سواد فناورانه بر یادگیری در مدارس متوسطه را روشن سازند یافته های این پژوهش بیانگر آن است که رمز بقا در هرشرایطی مستلزم سواد و دانش خاص آن شرایط است.ضمنا یادگیری، به فرآیند ا‏یجاد تغییرات نسبتا پایدار در رفتاری که حاصل تجربه است، گفته می شود. (( سواد فناوری)) نیز، توانایی به رمز در آوردن و رمزگشایی پیام های فناورانه است. استفاده از فناوری به عنوان نوآوری آموزشی به غنی سازی محیط یادگیری، درگیرسازی فعالانه دانش آموزان، تسهیل رویکردهای فراشناختی، یادگیری تعاملی و مشارکت جویانه و غنی سازی منابع یادگیری کمک می کند و معایب روش های تدریس سنتی مانند سخنرانی را برطرف می کند. فناوری می تواند محدودیت های زمانی و مکانی را از بین ببرد و آموزش را همگانی تر کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.