بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
موضوع این مقاله بررسی تاثیر سوادفناورانه بریادگیری در مدارس متوسطه می باشد.هدف از این مقاله بررسی تاریخچه،مفهوم،آثار.مزایا،معایب سوادفناورانه است. در این پژوهش به طور خاص، تلاش شده است عمده ی پژوهش های پیشین ، مورد توجه قرار گیرند. بنابراین می توان گفت نوعی تحقیق از منابع کتابخانه ای و الکترونی(پژوهش در پژوهش های موجود) صورت گرفته است که تلاش داشته اند واقعیت های اجتماعی، عقاید و نگرش های مربوط به تاثیر سواد فناورانه بر یادگیری در مدارس متوسطه را روشن سازند یافته های این پژوهش بیانگر آن است که رمز بقا در هرشرایطی مستلزم سواد و دانش خاص آن شرایط است.ضمنا یادگیری، به فرآیند ایجاد تغییرات نسبتا پایدار در رفتاری که حاصل تجربه است، گفته می شود. (( سواد فناوری)) نیز، توانایی به رمز در آوردن و رمزگشایی پیام های فناورانه است. استفاده از فناوری به عنوان نوآوری آموزشی به غنی سازی محیط یادگیری، درگیرسازی فعالانه دانش آموزان، تسهیل رویکردهای فراشناختی، یادگیری تعاملی و مشارکت جویانه و غنی سازی منابع یادگیری کمک می کند و معایب روش های تدریس سنتی مانند سخنرانی را برطرف می کند. فناوری می تواند محدودیت های زمانی و مکانی را از بین ببرد و آموزش را همگانی تر کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.