بررسی تاثیر آموزش خود کارآمدی بندورا بر اشتیاق تعصیلی دانش آموزان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر آموزش خود کارآمدی بندورا بر اشتیاق تعصیلی دانش آموزان اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر آموزش خود کارآمدی بندورا بر اشتیاق تعصیلی دانش آموزان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش خود کارآمدی بندورا بر اشتیاق تعصیلی دانش آموزان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش خود کارآمدی بندورا بر اشتیاق تعصیلی دانش آموزان اصفهان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش خودکارآمدی بندورا بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پسر پایه سوم متوسطه شهر اصفهان بوده است. روش پژوهش، نیمه تجربی و جامعه ی آماری آن،کلیه دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۴- ۱۳۹۳ می باشد. حجم نمونه ی مورد مطالعه شامل ۶۰نفر دانش آموز بوده که با گمارش تصادفی در دو گروه آزمایش ۳۰ نفر و کنترل ۳۰ نفر قرار گرفتند. متغیر مستقل، رویکرد خودکارآمدی بندورا بود که در ۱۰ جلسه ی آموزش گروهی تنظیم و به گروه آزمایش ارائه گردید. متغیر وابسته، اشتیاق تحصیلی بود که با آزمون های اشتیاق تحصیلی ارزیابی شد. فرضیه ی اصلی تحقیق این بود که مداخله ی مبتنی بر رویکرد خودکارآمدی بندورا بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان اصفهان موثر است. داده ها با استغاده از نرم افزار SPSS تحلیل شد. نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که، مداخله ی مبتنی بر رویکرد خودکارآمدی بندورا بر بهبود نمره ی کل و ابعاد اشتیاق تحصیلی و گرایشهای آموزشی موثر است(P< 0/001)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.