بررسی ارزیابی عملکرد شرکت بهران محور سایپا واجرای استراتژیهای آن با استفاده از کارت امتیازیمتوازن (BSC)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارزیابی عملکرد شرکت بهران محور سایپا واجرای استراتژیهای آن با استفاده از کارت امتیازیمتوازن (BSC) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارزیابی عملکرد شرکت بهران محور سایپا واجرای استراتژیهای آن با استفاده از کارت امتیازیمتوازن (BSC)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزیابی عملکرد شرکت بهران محور سایپا واجرای استراتژیهای آن با استفاده از کارت امتیازیمتوازن (BSC)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارزیابی عملکرد شرکت بهران محور سایپا واجرای استراتژیهای آن با استفاده از کارت امتیازیمتوازن (BSC) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

باظهور عصر اطلاعات وتشدید رقابت ، دیگر ارزیابی عملکرد سازمان تنها با تحلیل معیارهای مالی گذشته امکان پذیر نیست وایجاد تحول درسیستمارزیابی ومدیریت استراتژیک سازمان امری غیرقابل اجتناب است .با روی آوردن شرکتها به ارزیابی عملکرد با استفاده از معیارهای غیر مالی ، تحولی درنظام های ارزیابی ایجاد شد.ارزیابی متوازن با تکیه بر معیارهای غیر مالی ( به عنوان محرک معیارهای مالی) این امکان را فراهم می آورد تاارزیابیجامعی از سازمان انجام شود.همچنین نگاه روش ارزیابی متوازن برای ارزیابی سازمان مبتنی براستراتژی های آن می باشد واز طریق ایجاد روابط علیبین سنجه های ارزیابی ، زنجیره منسجمی از معیارها رابرای سنجش عملکرد پدید می آورد .سئوال اصلی تحقیق اینگونه مطرح شد:آیا ازروش ارزیابی متوازن می توان دراجرائی نمودن استراتژیهای شرکت بهران محور سایپا استفاده نمود؟برای پاسخ به این سئوال ، از طریق مصاحبه با مدیران ارشد وپی گرفتن استراتژی های سازمان درهر بعد از ابعاد چهارگانه دوسنجه تعریف شد.سنجههای منظر مشتری ورشد ویادگیری با استفاده از پرسشنامه وسنجه های دیگر با مراجعه به آمارهای شرکت اندازه گیری گردید ودرنهایت مدلی برایارزیابی سازمان با رویکرد ارزیابی متوازن طراحی گردید.این پژوهش به بررسی کامل کارت امتیازی متوازن به عنوان رویکردی نوین جهت سنجشعملکرد واجرای استراتژیهای شرکت بهران محور سایپا می پردازد درابتدای پژوهش به بررسی مدیریت استراتژیک وچگونگی تدوین آن به عنوان یکسند دریک سازمان پرداخته وسپس معرفی مدل کارت امتیازی متوازن به صورت یک سیستم نظام یافته تشریح می شود، سپس نحوه تدوین سنداستراتژیک واجرای آن درشرکت تولیدی بهران محور سایپا آورده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.