ارائه مدلی دو هدفه ی مکان یابی جهت تخصیص دستگاه های خود پردازمطالعه موردی : بانک انصار


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی دو هدفه ی مکان یابی جهت تخصیص دستگاه های خود پردازمطالعه موردی : بانک انصار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی دو هدفه ی مکان یابی جهت تخصیص دستگاه های خود پردازمطالعه موردی : بانک انصار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی دو هدفه ی مکان یابی جهت تخصیص دستگاه های خود پردازمطالعه موردی : بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی دو هدفه ی مکان یابی جهت تخصیص دستگاه های خود پردازمطالعه موردی : بانک انصار :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در عصر حاضر به دلیل وجود رقابت بین بانک ها ومؤسسات مالی برای جذب بیشتر منابع، صرف هزینه های گزاف ایجاد بانک هاو مؤسسات مالی و هم چنین توجه به ارتباطات و سهولت در دسترسی و نحوه ی ارائه خدمات بهتر بانکداری به مردم جهتجذب سرمایه ، توزیع و مکانیابی بهینه دستگاه های خودپرداز بانک ها از موضوعات مهم به شمار می آید. امروزه نیاز مردم بهخدمات بانکی پیش از پیش در حال افزایش است و به نظر می رسد، تشابه تبلیغ بانک ها در رسانه ها و اهدای جوایز ویژه و دیگرروشهای ترویجی، انگیزه لازم را در مشتری به وجود نمی آورد و لازم است به طرح ها و پروژه های ابداعی و راهکارهای نوین بانگرش بلندمدت پرداخته شود. خدمات نوین بانکداری نیز از جمله مواردی است که موجب افزایش رضایت مشتری شده و منجربه افزایش سپرده مشتریان در بانک و استفاده بیشتر از خدمات بانک گردد. علاوه بر موضوعات ذکر شده در بالا، کمبود دستگاههایخوپرداز و عدم مکانیابی درست برای این دستگاهها از طرف بعضی از شعب بانکها را تقریبا میتوان در اکثر نقاط کشور مشاهدهکرد که این امر منجر به این شده است که علیرغم فواید و منافعی که استفاده از این دستگاهها دارند، بعضا موجب نارضایتیمردم شود و این خود برخلاف تبلیغاتی است که این بانکها در سطح رسانه های عمومی مثل تلویزیون و رادیو و … انجام میدهند.از طرف دیگر با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهرها و با توجه به نیازهایی که این افراد برای بهره مند شدن از خدمات عمومیبه ویژه بانکها دارند، این امر ضرورت انتخاب مکان مناسب و تعداد بهینه این دستگاهها را که امروزه یکی از مهمترین ابزارها درجهت گسترش صنعت بانکداری است روشن میکند. این پژوهش به ارائه مدلی دو هدفه برای مکان یابی- تخصیص دستگاه هایخودپرداز بانک انصار می پردازد و جهت تست و آزمون مدل ریاضی پیشنهاد شده، مکانیابی و تخصیص دستگاه های خودپردازشهر آمل را به عنوان یک مطالعه موردی، مورد بررسی قرار می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.