عوامل موثر برتجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی(با نگاهی به چشم انداز ۱۴۰۴ و اقتصاد مقاومتی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عوامل موثر برتجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی(با نگاهی به چشم انداز ۱۴۰۴ و اقتصاد مقاومتی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عوامل موثر برتجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی(با نگاهی به چشم انداز ۱۴۰۴ و اقتصاد مقاومتی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر برتجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی(با نگاهی به چشم انداز ۱۴۰۴ و اقتصاد مقاومتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عوامل موثر برتجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی(با نگاهی به چشم انداز ۱۴۰۴ و اقتصاد مقاومتی) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف شناسایی عوامل موثر تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان وابسته به مراکز دانشگاهی به انجام رسیده است. روش پژوهش پیمایشی، و با توجه به اهداف پژوهش که به سنجش رابطه بین متغیرها می پردازد از نوع همبستگی است.جامعه آماری پژوهش شامل ۸۵ نفر از مدیران شرکت های مذکور است است که به روش تصادفی مورد مطالعه قرار گرفته اند. برای تجزیه و تحلیل داده های گرآوری شده از نرم افزار آماری SPSS 20 استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که از دیدگاه جامعه آماری مورد مطالعه بین عوامل فردی ،عوامل سازمانی، عوامل محیطی سازمانی،عوامل فرهنگی- اجتماعی، عوامل قانونی و عوامل اقتصادی با تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. در رتبه بندی عوامل نیز به ترتیب: عوامل فرهنگی و اجتماعی با میانگین ۴۱/۴ ، عوامل اقتصادی با میانگین ۱۸/۴ ، عوامل قانونی با میانگین ۷۱/۳، عوامل سازمانی با میانگین ۶۴/۳ ، فردی با میانگین ۷۴/۲ ، عوامل محیطی – سازمانی با میانگین ۱۹/۲ به ترتیب به عنوان مهمترین عوامل موثر بر تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان تعیین شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.