سناریوهای پیش رو در روند عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در افق ۲۰۱۷
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سناریوهای پیش رو در روند عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در افق ۲۰۱۷ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سناریوهای پیش رو در روند عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در افق ۲۰۱۷ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سناریوهای پیش رو در روند عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در افق ۲۰۱۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سناریوهای پیش رو در روند عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در افق ۲۰۱۷ :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
از اعلام انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آذر ۱۳۹۰ از سوی اجلاس «آیسسکو» تا به امروز بیش از ۴۵ ماه می گذرد و علیرغم برداشتن گام های مؤثر در نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد، هنوز راه طولانی برای دستیابی به وضع مطلوب در این سازمان، پیشرو است. با توجه به اهمیت ناوگان تاکسیرانی و وجود ۱۳۲۷۴ تاکسی رسمی و حدود ۲۰ هزار تاکسی موقت در سطح شهر، حوزه حمل ونقل شبه همگانی (تاکسیرانی) نسبت به سایر حوزه های حمل ونقلی رسالت سخت-تری در تحقق این مأموریت بر دوش خواهد داشت، این پژوهش با هدف شناسایی عوامل کلیدی و سناریوهای احتمالی در افق مشهد ۲۰۱۷ در سازمان تاکسیرانی به دنبال پاسخگویی به این سؤالات است که: در حال حاضر، میزان رضایت شهروندان از خدمات سازمان تاکسی در چه حدی است؟(شناخت وضع موجود)، مهم ترین فاکتورهای کلیدی تأثیرگذار بر روند عملکرد سازمان تاکسیرانی در افق مشهد ۲۰۱۷ کدم اند؟(ارزیابی) و سناریوهای احتمالی پیش رو درروند عملکرد سازمان تاکسیرانی مشهد در افق ۲۰۱۷ چگونه پیش بینی و تحلیل می گردند؟(آینده نگاری). نتایج پژوهش، پس از تحلیل ۳۷۴ پرسشنامه، در نرم افزار SPSS و از آزمون های میانگین، تحلیل عاملی و ۱۵ پرسشنامه تخصصی در سناریونویسی ویزارد، نشان داد که رضایت شهروندان از خدمات سازمان تاکسیرانی در حد کمی پایین تراز متوسط (۲.۶۵) قرار دارد. نتایج تحلیل عاملی به اکتشاف ۶ عامل کلیدی (آسایش تاکسی، تاکسیران کاردان، پویایی سازمان، توسعه ی خدمات تاکسی، کرایه عادلانه و توسعه زیرساخت فرهنگی تاکسیرانی) مؤثر بر میزان رضایت شهروندان پرداخت، بطوریکه نتایج حاصل از تکنیک تاپسیس نشان داد که تاکسی گردشی از دیدگاه متخصصان و شهروندان از اولویت اول و تاکسی مبادی از بدترن وضعیت برخوردار است، درنهایت از ترکیب نقش ۶ مؤلفه و نمره دهی تخصصی متخصصان، درمجموع ۳۱۸ سناریو احتمالی از نرم افزار ویزارد استخراج شد که از این میان ۳ سناریو قوی احتمالی در مشهد ۲۰۱۷، سازمان تاکسیرانی را در زمینه ی خدمات رسانی به شهروندان دستخوش تغییر خواهد کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.