بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل تاثیر گذار بر پیاده سازی سیستمهای مدیریت روابط با مشتریان و رتبه بندی این عوامل می باشد. جامعه آماری تحقیق کلیه شعب بانک رفاه مشهد می باشد که سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را مورد استفاده قرار داده اند و نمونه تحقیق ۳۲ نفر از متخصصان سیستم مدیریت روابط با مشتریان می باشد. برای جمع اوری داده ها از پرسشنامه و روش دلفی استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده نیز آزمونهای آماری تی، فریدمن و ویلکاکسون مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان داد که عوامل حیاتی موفقیت به ترتیب اهمیت عبارتند از: حمایت و پشتیبانی مدیریت عالی سازمان از پروژه CRM، آرمان، طرح و برنامه کسب و کاری پروژه CRM، عوامل فرآیندی، عوامل انسانی، سیستمهای مناسب کسب و کاری موجود در سازمان، عوامل تکنولوژیکی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.