اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه برند جزیی مهم در استراتژی بازاریابی است . صاحبان برند هزینه های زیادی را صرف برندهای خود می نمایند و علاقه دارند بدانند برندی که زمان، هزینه و انرژی زیادی را صرف معرفی و ابقای آن در بازار نموده اند چقدر می ارزد. در این پژوهش برندی از صنعت بانکداری مورد بررسی قرار گرفت و با پیاده سازی روش اینتربرند به اندازه گیری ارزش این برند پرداخته شد. هدف اصلی این تحقیق پیاده سازی این مدل و اندازه گیری ارزش برند بانک کارآفرین است. گام های آن عبارتند از : ۱- بخشبندی بازارهایی که برند در آنها فعال است. ۲- محاسبه ارزش افزوده اقتصادی ۳- محاسبه میزان نقش برند ۴ – محاسبه قدرت برند ۵- تنزیل قدرت برند و محاسبه ارزش نهایی برند. این مراحل با ترکیب روش های مالی و تحقیقات میدانی انجام گرفته است. گام دوم از طریق استخراج اطلاعات از صورت های مالی صورت گرفت و اجرای گام های سوم و چهارم این پژوهش مستلزم انجام تحقیقات میدانی بود که در هر بخش ۳۷۹ پرسشنامه تکمیل گردید. خروجی پرسشنامه ها پس از تجزیه و تحلیل با نرم افزار SPSS کمی گردید و در قسمت نقش برند با استفاده از محاسبه رگرسیون بین متغیرها امتیاز آن عدد ۵۱ بدست آمد. در بخش قدرت برند با استفاده از مدل ارائه شده شرکت اینتربرند امتیازات در مقایسه با ۵ رقیب برند مورد بررسی، محاسبه شده و عدد ۴۹ را نتیجه داد. امتیاز ۴۹ پس از تنزیل به عدد ۴۳/۱۰ تبدیل شده و همچنین با این نرخ عایدی تنزیل شده برند در ۵ سال آینده نیز محاسبه گردید و سپس با توجه به در نظر گرفتن نرخ رشد بازار در ۵ سال، نرخ تنزیل برند، ارزش افزوده اقتصادی برند در ۵ سال آینده و سایر محاسبات مالی که در ادامه مفصلا شرح داده شده است، ارزش برند مورد بررسی ۷۹۵۵۳۵۷۰۰۰۰۰۰ ریال محاسبه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.