مطالعه اثرات رهبری (مدیریت) و مشتری گرایی بر روی تعهد سازمانی صنایع کوچکشهر اهواز


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه اثرات رهبری (مدیریت) و مشتری گرایی بر روی تعهد سازمانی صنایع کوچکشهر اهواز دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه اثرات رهبری (مدیریت) و مشتری گرایی بر روی تعهد سازمانی صنایع کوچکشهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه اثرات رهبری (مدیریت) و مشتری گرایی بر روی تعهد سازمانی صنایع کوچکشهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه اثرات رهبری (مدیریت) و مشتری گرایی بر روی تعهد سازمانی صنایع کوچکشهر اهواز :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

امروزه سازمانهای هوشمند با اتخاذ استراتژی مشتری گرایی و بکارگیری حداکثر ظرفیت منابع تلاش می کنند تا رضایت و وفاداری مشتریان را فراهم سازند و بدین ترتیب در بین رقبای خود مزیت رقابتی بدست آورند امادر بین منابع در اختیار سازمان، نقش نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است در سازمانهای خدمات مالی به دلیل ماهیت خاص آن نقش کارکنان شایسته و مشتری گرا در کسب رضایت مشتریان و مزیت رقابتی اهمیت بسزایی دارد مشتری گرایی چه به عنوان یک فرهنگ و چه به عنوان یک استراتژی بدون ایجاد تفکر و منش مشتری گرایی در بین کارکنان نمی تواند در یک سازمان بروز نماید تمرکز بر مشتری مشتری گرایی به عنوان قلب بازارگرایی پذیرفته شدهاست و کارکنان کسب و کار بازار گرا به مقدار قابل توجهی زمان برای مشتراین خودشان صرف می کنند علاوه بر این بازار به حرکت درامد از طریق کسب و کار نیز به صورت مستمر تعهد مشتراین خودشان را از طریق بهبوددادن رضایت آنها بصورت هدف پیوسته در حال جریان مانیتور می کند .برای حفظ کردن روابطی که برای ارائه دادن بیشتر به مشتری، حیاتی است آنها توجه دقیق به خدمات می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.