رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه شهرستان لامرد در سالتحصیلی ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه شهرستان لامرد در سالتحصیلی ۱۳۹۴ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه شهرستان لامرد در سالتحصیلی ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه شهرستان لامرد در سالتحصیلی ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه شهرستان لامرد در سالتحصیلی ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس متوسطه آموزش و پرورش شهرستان لامرد انجام گرفت. فرضیه اساسی در این پژوهش آن است که ایا بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ارتباط معنی داری وجود دارد. جامعه اماری در این تحقیق کلیه مدیران مدارس متوسطه شهرستان لامردبه تعداد ۱۱۰ نفرکهتعداد ۴۰ نفربعنوان نمونه ازطریق نمونه گیری تصادفی ساده ازبین جهارمنطقه آموزشی انتخاب شدند.ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش را در یک پرسشنامه محقق ساخته تحت عنوان (اثر بخشی مدیران) که برای تعیین اثر بخشی مدیران توسط معلمان مربوطه تکمیل می گردید و دیگر یک تست (مقیاس عزت نفس آیزنک) برای تعیین عزت نفس مدیران که توسط خود مدیران پاسخ داده می شود تشکیل می دهد. روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی استفاده شده است. نتایج به دست آمده عبارتند از : بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان رابطه معنا داری وجود دارد. ۲ بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس بالا دارند و مدیرانی که عزت نفس پایین دارند تفاوت معنی دار وجود دارد. ۳- بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس بالا دارند با مدیرانی که عزت نفس متوسط دارند تفاوت معنی داری وجود ندارد. ۴- بین اثر بخشی مدیرانی که عزت نفس متوسط دارند با مدیرانی که عزت نفس پایین دارند تفاوت معنی دار وجود دارد.نتایج به دست آمده گویای این واقعیت است که هر چه عزت نفس مدیران بالاتر باشد ، اثر بخشی آنان بیشتر است و برعکس. وهمچنین بیشتر مدیران مدارس تقریبا از عزت نفس بالایی برخوردار می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.