بررسی تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه جذب و حفظ مشتریان در صنعت بیمه کشور با توجه به فعال شدن شرکت های بیمه خصوص ی و تکه تکه بازارها، توسعه اطلاعات و ارتباطات در سطح بین المللی و آگاه تر و خبره تر شدن مشتریان به مراتب مشکل تر شده است و تنها سازمان هایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسبی برخوردار خواهند بود که محور اصلی فعالیت های خود را جذب و حفظمشتریان قرار دهند. در چنین موقعیتی این سوال مطرح است که آیا استفاده از بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه کشور می تواند بر وفاداری مشتریان تأثیر بگذارد؟ هدف از این تحقیق بررسی ابعاد قوی تری از بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بیمه می باشد، که بر اساس مدل ارائه شده توسط دوبیسی شام اعتماد، تعهد، ارتباطات و کنترل تعارض در نظر گرفته شده است.نتیجه این تحقیق نشان می دهد که بین مولفه های مدل دوبیسی و وفاداری مشتریان بانک رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.