بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگرکشور مبدأ(مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگرکشور مبدأ(مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگرکشور مبدأ(مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگرکشور مبدأ(مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگرکشور مبدأ(مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری) :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
در نگاه مدیران و بازاریابان حوزه برند ،مولفه هایی همچون هویت برند ،شخصیت برند ،اعتبار برند و از این دست از اهمیت ویژه ای برخوردار است.در زمانی که موقعیت های رقابتی و شرایط حاکم بر بازار با تغییرات سریعی مواجه است و شرکت ها برنامه های جذب و حفظ مشتریان تجاری را به عنوان مهترین برنامه های خود در نظر دارند.شرکت های فعال در حوزه خودرو نیز به منظور اطمینان از تداوم وفاداری مشتریان و افزایش اعتبار برند شان در پی اجرای استراتژی هایی هستند که به طور پیوسته روابط خود را با مشتریان بهبود دهند.پژوهش حاضر با توجه به هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها جزء پژوهش های توصیفی از نوع همبستگی و به طور مشخص مدل یابی معادلات ساختاری است.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دارندگان خودرو های داخلی و خارجی در شهرستان ساری می باشد و برای جمع آوری داده ها ۳۹۰ پرسشنامه توزیع شد،اطلاعات جمعآوری شده از طریق نرم افزارهای SPSS22 و Smart PLS 2 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بدست آمده حاکی از آنند که کیفیت ادراک شده بر اعتبار برند و وفاداری مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد ولی اعتبار برند بر وفاداری مشتریان تاثیری ندارد.همچنین اثر متغییر کشور مبدأ به عنوان عامل تعدیگر بر رابطه ی بین کیفیت ادراک شده و اعتبار برند،اعتبار برند و وفاداری مشتریان سنجیده شد که حاکی از اثر مثبت این متغییر بر این روابط بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.