بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخابخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و تمایل مشتریان به انتخاب خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی استان مازندران می باشد، فرضیه های اصلی این تحقیق عبارت است از: کیفیت خدمات وب بر رضایت مشتریان و تمایل مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران تاثیر معناداری دارد و همچنین رضایت مشتریان برتمایل مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران تاثیر معناداری دارد .محقق به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای، ۳۸۴ پرسشنامه تحقیق خود را توزیع نمود. پرسشنامه بکارگرفته شده در این تحقیق که اقتباسی از پرسشنامه گادوین است دارای روایی سازه و محتوا می باشد. همچنین پایایی پرسشنامه ۰/۸۳ می باشد. نتایج این تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات وب بر رضایت و تمایل مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین رضایت مشتریان بر تمایل مشتریان تاثیر معناداری دارد. بعلاوه مهارتهای استفاده از رایانه بر کاربری آسان از خدمات بانکداری الکترونیک تاثیر معناداری دارد؛ اما ریسک ادراک شده بر کیفیت خدمات وب و رضایت مشتریان تاثیر معناداری ندارد. ایندر حالی است که ریسک ادراک شده بر تمایل مشتریان تاثیر منفی معناداری دارد. کاربری آسان و محتوای وب سایت نیز بر کیفیت خدمات وب از دیدگاه مشتریان بانک کشاورزی استان مازندران تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.