بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی ارتباط میان شهرت سازمانی و تعهد شغلی و انگیزه شغلی کارکنان می باشد. جامعه آماری تحقیق را کلیه کارکنان شعب بانک ملت شهرستان رفسنجان که تعداد آنها ۱۴۰ نفر می باشد، تشکیل داده است. به علت محدود بودن جامعه آماری، حجم نمونه برابر حجم جامعه در نظر گرفته شد. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه صورت گرفت که به منظور تعیین روایی پرسشنامهها از روش اعتبار محتوایی استفاده شد و برای تعیین پایایی پرسشنامهها از آلفای کرونباخ تک نمونه ای و از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده t استفاده شد و نیز جهت بررسی فرضیههای تحقیق از آزمون است. نتایج بررسی نشان داد شهرت سازمانی تاثیر مستقیم بر تعهد شغلی دارد، بررسی فرضیات نشان از معنی دار نبودن تاثیر مستقیم انگیزش شغلی بر تعهد شغلی دارد. شهرت سازمانی بر تعهد شغلی به طور غیر مستقیم از طریق متغیر میانجی انگیزش شغلی تاثیر ندارد؛ یعنی انگیزش شغلی در رابطه بین شهرت سازمانی و تعهد شغلی نقش میانجی ندارد. و با توجه به در جداول ذکر شده نتایج حاکی از آن است که متغیر درون زای انگیزش شغلی قابلیت پیش بینی ضعیف با سازه Q مقادیر ۲ مربوط به خودش را دارد و تعهد شغلی قابلیت پیش بینی متوسط با سازه مربوط به خودش را دارند. در بررسی سایر فرضیات تحقیق، مشخص شد که شهرت سازمانی توان پیش بینی تمامی متغیرهای مذکور را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.