ارزیابی میزان پویایی و مشارکت دانش آموزان در یادگیری کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی میزان پویایی و مشارکت دانش آموزان در یادگیری کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی میزان پویایی و مشارکت دانش آموزان در یادگیری کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان پویایی و مشارکت دانش آموزان در یادگیری کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی میزان پویایی و مشارکت دانش آموزان در یادگیری کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی (متن، پرسشها و تصاویر) از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی۹۵ -۱۳۹۴بود. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش علمی-پژوهشی، کتاب علوم تجربی پایهی پنجم ابتدایی بود. کل کتاب به عنوان نمونه، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. ابزار گردآوری اطلاعات، سیاههی تحلیل مبتنی بر روش ویلیام رومی است که براساس مبانی نظر ی تهیه و روایی آن توسط متخصصان علومتربیتی تأیید شد. نتایج به دست آمده در طول تحقیق نشان می دهد که متن کتاب مورد پژوهش غیر فعال بوده و تنها به ارائه مطالب علمی می پردازد لیکن پرسش ها و تصاو یر اینکتاب پویا و فعال بوده و دانش آموزان را نسبت به یادگیری برمی انگیزد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.