بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکتهای صنعت نانو فناوری ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکتهای صنعت نانو فناوری ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکتهای صنعت نانو فناوری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکتهای صنعت نانو فناوری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکتهای صنعت نانو فناوری ایران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه سازمانها به منظور ترسیم تصویر اجتماعی مطلوب از خودناگزیر به پذیرش مسئولیت های زیست محیطی در ارائه محصولات وخدمات هستند. لذا آنها باید قادر باشند با بهبود عملکرد ز یستمحیطی شان، ارزش های اخلاقی و اجتماعی را در سازمان خود ارتقادهند و در عین حال بتوانند از موفقیت اقتصادی و مالی بنگاه خوداطمینان حاصل نمایند. در این راستا هدف از انجام پژوهش حاضر،بررسی تاثیر عوامل سازمانی واثرات میانجی موفقیت محصول جدیدسبز بر عملکرد مالی سازمان های نانو فناوری کشور می باشد. بر ایناساس، مدیران ارشد، مدیران فروش و کارکنان شرکت های تولیدیفعال در صنعت فناوری نانو به عنوان جامعه آماری در نظر گرفتهشده است. روش تحقیق ماهیتی پیمایشی تحلیلی داشته و تعداد۱۵۰ نمونه از طریق نمونه گیری از پاسخ دهندگان در هشتمیننمایشگاه بین المللی صنایع فن اوری نانو جمع آوری گردید. برایجمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه با تعیین روایی و پایایی آناستفاده شد. روایی شامل روایی محتوا و روایی سازه بود. روایی محتوابر اساس نظرات اساتید راهنما و مشاور و همچنین تعدادی خبرگانمدیریتی مورد تأیید قرار گرفت. برای روایی سازه، از تحلیل عاملیتأییدی استفاده شده است. همچنین برای پایایی پرسشنامه از یکنمونه ی اولیه استفاده گردید و ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و برایتمامی متغیرها از ۰/۷ بیشتر بدست آمد. همچنین داده ها از روش مدل یابی معادلات ساختاری با کمک نرم افزار PLS تجزیه و تحلیلگردید. نتایج این تحقیق حاکی از این است که عوامل درونی سازمانیشامل تعهد زیست محیطی، الگوبرداری زیست محیطی، ادغام وظیفهای و توانایی واحد تحقیق و توسعه بر موفقیت محصول جدید سبزتاثیر مثبت دارد. همچنین، عملکرد نوآوری محصول سبز بر عملکردمالی شرکتهای فن اوری نانو تاثیر مثبت دارد. از طرفی، عواملسازمانی بر عملکرد نوآوری محصول سبز و عملکرد مالی سازمانهاتاثیر مثدت و معنی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.