نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه گسترش و نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین انقلاب آن را در چرخه حیات انسانها وسازمانها نمی توان نادیده گرفت. بدون شک، تکنولوژی، بزرگترین مبحث استراتژیک در بانکداری می باشد که چالش هائی را نیز برای چارچوب قانونی بانکداری الکترونیک ایجاد نموده است. پذیرش فناوری توسط گروه های هدف یکی از محورهای مهم پژوهشی سال های گذشته در حوزه ی مطالعاتفناوری اطلاعات بوده است. نتایج تحلیلهای آماری و مطالعات گذشته با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری نشان می دهد که نگرش، هنجار ذهنی، کنترل رفتاری درکشده، اعتماد، استفاده ی کارامد بانکها از فناوری جدید، حمایت های قانونی دولت، افزایش آموزش کارکنان و عوامل جمعیت شناختی عوامل مؤثر بر قصد استفاده ی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی و از عوامل تاثیرگذار درپیشرفت بانکداری مجازی است و البته در این مورد نباید نقش دانشگاهها و موسسات عالی را در این پیشرفت از نظر دور ساخت. با توجه به نظر سنجی های انجام شده نتایج حاصل از تکنیک های تصمیم-گیری چند شاخصه نشان داد که مولفه های تطبیق خدمات بانکداری اینترنتی با نیازها و خواستههای مشتریان ، بسترسازی فرهنگی و اجتماعی مناسب جهت شناساندن مزیتهای اقتصادی استفاده ازبانکداری مجازی/الکترونیکی ، ارائه آموزشهای مناسب برای مشتریان از طریق رسانههای عمومی و ایجاد احساس نیاز در مشتری نسبت به بانکداری نوین به ترتیب، بیشترین تاثیرات را بر بکارگیری خدمات بانکداری اینترنتی از دیدگاه مشتریان بانک رفاه کارگران در دو شهر سبزوار و تربت حیدریه دارند. در انتها به بررسی نقش مدیریت دانش، طراحی و اجرای آن مخصوصا نقش ریاست شعبه در رفع موانع پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.