نقش مدیریت دانش تأمین کنندگان در کسب مزیت رقابتی سازمان های تولیدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش مدیریت دانش تأمین کنندگان در کسب مزیت رقابتی سازمان های تولیدی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش مدیریت دانش تأمین کنندگان در کسب مزیت رقابتی سازمان های تولیدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش تأمین کنندگان در کسب مزیت رقابتی سازمان های تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش مدیریت دانش تأمین کنندگان در کسب مزیت رقابتی سازمان های تولیدی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
حضور و تأثیر تأمینکنندگان در ارزش نهایی محصولات تولیدی، روز به روز در حال افزایش است. برای اینکه سازمانی بتواند بهترین تصمیمها را در فرایند مدیریت زنجیره تأمین خود بگیرد، بایستی از تأمینکنندگان و توانایی-ها و قابلیت آن ها شناخت کامل داشته باشد و روابط خود با تأمین کنندگان را مدیریت کند. یکی از این توانایی ها، شناخت و بررسی انواع دانش و اطلاعاتی است که می توان از تأمین کنندگان گرفت و از این طریق برای سازمان ارزش ایجاد نمود. در این مقاله مدلی پیشنهاد شده است که به وسیله آن بتوان دانش تأمین کنندگان را به کار گرفت و مستند سازی نمود. در این راستا، ابتدا به بررسی و شناخت دانش و اطلاعات قابل کسب از تأمین کنندگان و کاربرد هر یک از آن ها پرداخته شده و در ادامه، انواع روش ها و ابزارهای مورد نیاز برای کسب و انتقال دانش و اطلاعات تأمین کنندگان به سازمان ذکر شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.