مدلیابی معادله ساختاری ارزیابی عوامل موثربرتوسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده درمراکز آموزش عالی موردمطالعه: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلیابی معادله ساختاری ارزیابی عوامل موثربرتوسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده درمراکز آموزش عالی موردمطالعه: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلیابی معادله ساختاری ارزیابی عوامل موثربرتوسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده درمراکز آموزش عالی موردمطالعه: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلیابی معادله ساختاری ارزیابی عوامل موثربرتوسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده درمراکز آموزش عالی موردمطالعه: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلیابی معادله ساختاری ارزیابی عوامل موثربرتوسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده درمراکز آموزش عالی موردمطالعه: اساتیددانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهشی حاضر، ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده بوده است. روش پژوهشی، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری آن را کلیناساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در سال تحصیلی ۱۳۹-۱۳۹۱ تشکیل داده اند. به دلیل محدودیت تعداد جامعه آماری، همه آنها به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. ابزار پژوهشی مشتمل بر سه نوع پرسشنامه محقق ساخته بوده استالین پرسشنامه محقق ساخته عواملی چهارگانه مؤثر بر توسعه حافظه سازمانی شامل چهار بعد راهبرد مدیریت دانش، راهبرد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، راهبرد مدیریت منابع انسانی، و راهبرد یادگیری سازمانی و ۲۴ گویه. ۲. پرسشنامه محقق ساخته تقویت تجارب زیسته شامل ۱۲ گویه. و ۳. پرسشنامه محقق ساخته حافظه سازمانی پاسخگوی ادراک شده در مراکز آموزش عالی شامل ۱ گویه. روش تجزیه و تحلیل داده ها، آزمون همبستگی پیرسون و مدل معادله ساختاری بوده است. به طور کلی نتایج پژوهش نشان داد، بین راهبردهای چهارگانه مؤثر(راهبردهای مدیریت دانش، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت منابع انسانی، یادگیری سازمانی) و توسعه حافظه سازمانی پاسخگوی ادارک شده، در سطح ۰۵/۰ >P رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.