ضرورت کاربرد مدیریتدانش جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضرورت کاربرد مدیریتدانش جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضرورت کاربرد مدیریتدانش جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضرورت کاربرد مدیریتدانش جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضرورت کاربرد مدیریتدانش جهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

از ابزارهای کلیدی مورد استفاده توسط سازمانها برای کسب مزایا در بازارهای شدیدا رقابتی امروز مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان میباشدکه برای پیادهسازی آن نیاز به داشتن درک کاملی از دانش سازمانی و دانش مشتریان سازمانی است. دانش- مشتریان هسته اصلی دارایی سازمانی بوده که بوسیله مدیریت ارتباطات مبتنیبردانش – مشتریان قابلیت اجرا و توسعه پیدا میکند. همچنین مدیریت این دانش با استفاده از تکنولوژیهای ارتباطی واطلاعاتی موجب ایجاد فضای ارتباطی بهتری با مشتریان شده و اهمیت سازماندهی مجدد استراتژیهای سازمانی را آشکار میسازد. با توجه به توسعه روز-افزون کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط هدف از این پژوهش بررسی ضرورت کاربرد مدیریت دانش جهت پیادهسازی بهینه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمانهای کوچکومتوسط میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.