تاثیر مدیریت دانش مشتری برنیات خرید مشتریان درتجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت دانش مشتری برنیات خرید مشتریان درتجارت الکترونیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت دانش مشتری برنیات خرید مشتریان درتجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش مشتری برنیات خرید مشتریان درتجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش مشتری برنیات خرید مشتریان درتجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در سازمان های مدرن، دانش یک مبنای اساسی برای رقابت بوده و فناوری اطلاعات نیز یک ضرورت حیاتی برای مدیریت دانش است. در متون جدید، دو عامل عمده تعیین کننده بقای آیده با موفقیت سازمان، تجارت الکترونیکی (گوبت و همکاران، ۲۰۰۴) و دانش مشتریان (تسای و شی ، ۲۰۰۴) می باشد. تشویق به اتخاذ تجارت الکترونیک و استفاده از اینترنت به عنوان یک مبنا برای دسترسی و جمع آوری دانش از مشتریان، مهم است. به عبارت دیگر موفقیت تجارت الکترونیک به مدیریت دانش (بورگس و همکاران، ۲۰۰۷) بستگی دارد. شواهد نشان می دهد که سازمان های پیشرو توانسته اند از طریق مدیریت دانش مشتری به مزایایی چون مدیریت پرتفوی مشتریان، توسعه بخش بندی های مشتری، توسعه ارتباطات بازاریابی و ارتقای بازاریابی، بهبود کیفیت محصول، ایجاد محصول جدید، تعریف فرآیندهای تجاری سرویس به مشتقی، پشتیبانی از مرکز ارتباط با مشتری و فروش دانش مشتری دست یایند(سالامون و همکاران، ۲۰۰۵). بنابراین مدیان باید از مدیریت دانش و اصول تجارت الکترونیک به صورت مکمل یکدیگر استفاده کنند. تعبیه برنامه های مدیریت دانش برای مشتریان ممکن است دسترسی به وب سایت شرکت را به همراه داشته باشد و یا ممکن است مانعی بر سر راه افزایش تجارت الکترونیکی شود(بوس ، ۲۰۰۰)، این نشان می دهد که نیاز به پژوهش های بیشتر در این زمینه با اتخاذ یک دیدگاه مدیریت دانش مشتری وجود دارد. با توجه به این امر، هدف اصلی این پژوهش، تعیین تابعی مدیریت دانش مشتری از طریق ریک دریافت شده از ابزارهای مدیریت دانش (پایگاههای داده مشترک، انجمن، برنامه های کاربردی جریان کار و مخازن اسناد) و ترجیج اینترنت بر نیات خرید مشتریان در تجارت الکترونیک می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.