پیاده سازی مدیریت دانش با نگرش آموزشی و فرهنگی و شناسایی عوامل مؤثرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب با استفاده از لیزرل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیاده سازی مدیریت دانش با نگرش آموزشی و فرهنگی و شناسایی عوامل مؤثرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب با استفاده از لیزرل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیاده سازی مدیریت دانش با نگرش آموزشی و فرهنگی و شناسایی عوامل مؤثرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب با استفاده از لیزرل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیاده سازی مدیریت دانش با نگرش آموزشی و فرهنگی و شناسایی عوامل مؤثرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب با استفاده از لیزرل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیاده سازی مدیریت دانش با نگرش آموزشی و فرهنگی و شناسایی عوامل مؤثرآن در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبناب با استفاده از لیزرل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مدیریت دانش ابزاری قدرتمند برای مزیت رقابتی محسوب می شود که تجربه نشان داده است کاربرد آن در محیطهای دانشگاهی نیز دارای مزایای فراوان است. بنابراین هدف اصلی این پروژه، شناسایی و تعیین اولویت این عوامل در محیطهای دانشگاهی و رسم یک مدل مفهومی با نرم افزار لیزل برای این تحقیق است. این تحقیق از چند بخش تشکیل شده است که در بخش اول به تعاریف و کاربردهای مدیریت دانش خواهیم پرداخت و در بخش دوم با بررسی مدل های پیشین سنجش آمادگی مدیریت دانش و همچنین کسب نظر خبرگان در مورد عوامل مؤثر در محیط های دانشگاهی، ۱۰ عامل اصلی و ۳۷ عامل فرعی شناسایی شده خواهیم پرداخت و با توجه به این که عوامل شناسایی شده اولویت یکسانی ندارند، برای تعیین اولویت و اهمیت عوامل از دیدگاه خبرگان پروژه، از ماتریس تصمیم فازی استفاده می کنیم. مجموعه های فازی نیز برای تفسیر ارزیابی های ذهنی به متغیرهای زبانی مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از اجرای روش پیشنهادی، عواملی حمایت مدیریت ارشد و اشتراک مناسب دانش میان اعضاء، از بیشترین اولویت و عوامل عدم تمرکز و عدم رسمی سازی، از کمترین اولویت برخوردار شدند. عوامل شناسایی شده در این تحقیق و اولویت بندی انجام شده از آنها می تواند به عنوان راهنمایی برای دانشگاه های کشور جهت اولویت بندی و تنظیم و تنظیم فعالیت های مدیریت دانش، مورد استفاده قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.