بررسی جامع استفاده از نتایج سیستم مدیریت دانش برای ارتقای برند


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جامع استفاده از نتایج سیستم مدیریت دانش برای ارتقای برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جامع استفاده از نتایج سیستم مدیریت دانش برای ارتقای برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جامع استفاده از نتایج سیستم مدیریت دانش برای ارتقای برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جامع استفاده از نتایج سیستم مدیریت دانش برای ارتقای برند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تکنولوژی و ارتباطات درعصر اطلاعات، دانش و آگاهی مصرف کنندگان را بالا برده است بنابرین سازمان ها باید در داشتن نامی نیکو و آشنا در میان رقبای خود بکوشند که این موضوع تنها از طریق کیفیت و یا کاهش قیمت ایجاد نمی شود بلکه داشتن برندی نام آشنا در این میان بسیار حائز اهمیت است. شاید بتوان این طور گفت که در دنیای امروز برترین مزیت رقابتی دارا بودن یک برند خوب ومعتبر است که نام آن تداعی کننده اعتماد در مشتریان باشد. در این نوشتار با استفاده از جمع آوری اطلاعاتی نظیر خوشه بندی مشتریان بر اساس سن و درآمد، شناسایی گروه های مردم در بازار، شناسایی بازارهای جدید، شناسایی رقبا و بدست آوردن اطلاعاتی در رابطه با درک مشتریان از برند و تصویری که مشتریان از برند در ذهنشان تداعی می شود، داده های موجود در بازار جمعآوری و ثبت می شود و ارتباط سازمان با مشتریان فعلی و بالقوه برقرار می گردد. پس ازجمع آوری و ثبت داده های بدست آمده، آنها را وارد سیستم مدیریت دانش می کنیم تا بتوانیم با تجزیه تحلیل روی این داده ها و ارزیابی نتایج، برند شرکت را ارتقا دهیم تا از این طریق برای شرکت ارزش آفرینی کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.