بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز، بانک ها نیز می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان خود بدنبال استراتژی های گوناگون مدیریتی باشند. در همین راستا پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتریان بر ارزش ادراکی و وفاداری آنها انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مشتریان بانک صادرات ایران – سرپرستی بابلسر است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش مورد استفاده در آن توصیفی است. مدل تلخیص شده از بررسی ادبیات موضوع با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه و به وسیله مدل معادلات ساختاری، تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و دوم، تحلیل مسیر و نرم افزار لیزرل، مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاکی از آن است که میزان تاثیر «سازگاری بین ارزش مورد تصور مشتری از خدمات بانک و ارزش درک شده» بر «وفاداری مشتری» بسیار زیاد بوده و تایید هم می شود. همچنین نتیجه می گردد بیشترین تاثیرگذاری ابعاد مدیریت دانش بر سازگاری بین ارزش مورد تصور مشتری از خدمات بانک و ارزش درک شده به ترتیب، دانش برای مشتری ، دانش از مشتری و دانش درباره ی مشتری می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.