ارائه مدلی برای سنجش رضایت مشتری براساس الگوریتمهای داده کاوی ومتغیرهای عدم قطعیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدلی برای سنجش رضایت مشتری براساس الگوریتمهای داده کاوی ومتغیرهای عدم قطعیت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدلی برای سنجش رضایت مشتری براساس الگوریتمهای داده کاوی ومتغیرهای عدم قطعیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای سنجش رضایت مشتری براساس الگوریتمهای داده کاوی ومتغیرهای عدم قطعیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدلی برای سنجش رضایت مشتری براساس الگوریتمهای داده کاوی ومتغیرهای عدم قطعیت :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
بررسی رضایت مشتریان، در تعیین میزان برآورده شدن انتظارات آنها از محصول یا خدمت دریافتی و به دنبال آن توسعه و بهبود فرآیندهای سازمان، نقش به سزایی ایفاء می کند. ارائه مدلی برای اندازه گیری رضایت که قادر به بیان مقدار رضایت کلی مشتریان بر اساس قضاوت های توام با ابهام و عدم قطعیت آنها پیرامون معیارهای ارزیابی باشد، در این مقاله دنبال می گردد. در مدل ارائه شده نظرات مشتریان به صورت متغیرهای زبانی دریافت شده و به دلیل حاکم بودن روابط غیرخطی در رفتارها و قضاوتهای انسان، مقدار رضایت کلی با استفاده از شبکه عصبی فازی محاسبه می شود و در ادامه قواعد سیستم استنتاج فازی رضایت مشتری، برای حالتهای مختلف قضاوت مشتریان تعیین می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.