ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
در جهان امروز دانش دارایی حیاتی سازمانی و کلید دستیابی به مزیت رقابتی پایدار به شمار می رود. در اقتصاد پیشرفته مبتنی بر دانش، سازمانها بواسطه فراصنعتی شدن همواره بایستی آمادگی لازم جهت خلق و بویژه ارزیابی دانش درون سازمانی را داشته باشند. محققان عوامل سازمانی عمده ای را بعنوان چالش های شکل گیری و ارزیابی عملکرد مدیریت دانش بر می شمارند. با وجود مطالعات عمده در زمینه هستی شناسی مدیریت دانش، سیستمهای مدیریت دانش، نقش فناوری اطلاعات، مسایل اجتماعی و مدیریتی و مواردی از این دست هم چنان شکاف عمیقی بین تئوری و عملی در مسایلی مرتبط با مدیریت دانش وجود دارد . هدف این مقاله ارائه رویکردی آمیخته مبتنی بر تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در راستای تبیین ارتباط بین انواع مدیریت دانش و ارزیابی در شرکت گاز استان فارس میباشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.