ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی جهت تبیین ارتباط بین مدیریت دانش مشتری محور و ارزیابی عملکرددرشرکت گاز استان فارس باتکیه بررویکردآمیخته dmadm :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در جهان امروز دانش دارایی حیاتی سازمانی و کلید دستیابی به مزیت رقابتی پایدار به شمار می رود. در اقتصاد پیشرفته مبتنی بر دانش، سازمانها بواسطه فراصنعتی شدن همواره بایستی آمادگی لازم جهت خلق و بویژه ارزیابی دانش درون سازمانی را داشته باشند. محققان عوامل سازمانی عمده ای را بعنوان چالش های شکل گیری و ارزیابی عملکرد مدیریت دانش بر می شمارند. با وجود مطالعات عمده در زمینه هستی شناسی مدیریت دانش، سیستمهای مدیریت دانش، نقش فناوری اطلاعات، مسایل اجتماعی و مدیریتی و مواردی از این دست هم چنان شکاف عمیقی بین تئوری و عملی در مسایلی مرتبط با مدیریت دانش وجود دارد . هدف این مقاله ارائه رویکردی آمیخته مبتنی بر تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه در راستای تبیین ارتباط بین انواع مدیریت دانش و ارزیابی در شرکت گاز استان فارس میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.