ارائه مدل فرایندی برای مستندسازی دانش و تجربه کارکنان درحوزه نگهداری و تعمیرات مبتنی برراهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها درشرکت گاز استان خوزستان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل فرایندی برای مستندسازی دانش و تجربه کارکنان درحوزه نگهداری و تعمیرات مبتنی برراهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها درشرکت گاز استان خوزستان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل فرایندی برای مستندسازی دانش و تجربه کارکنان درحوزه نگهداری و تعمیرات مبتنی برراهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها درشرکت گاز استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل فرایندی برای مستندسازی دانش و تجربه کارکنان درحوزه نگهداری و تعمیرات مبتنی برراهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها درشرکت گاز استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل فرایندی برای مستندسازی دانش و تجربه کارکنان درحوزه نگهداری و تعمیرات مبتنی برراهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها درشرکت گاز استان خوزستان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از کلیدیترین نکات در مبحث مدیریت دانش ، مشارکت پرسنل سازمان در خلق و ایجاد دانش است. عموما حوزه مدیریت دانش به دانش سازمان و پرسنل آن میپردازد، اما این ایده نیز می تواند پیشنهاد شود که دانش در گستره فراخ تری مدیریت شود، بخصوص در حوزه نگهداری و تعمیرات امکان آن بوجود می آید که تجربیات بقیه در خصوص تعمیرات تجهیزات سازمان و سوابق سا نگهداری آنها حفظ شود. اما در این مقاله به دنبال این هستیم که د انش نیکهداری و تعمیرات تجهیزات در شرکت گاز استان نظرشان را در اختیار داشته باشند و با بیشترین دقت و صحت عملیات نگهداری و تعمیرات را انجام دهند . شرکت گاز استان خوزستان برای برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات تجهیزات موجود خود از نرم افزار TMMS بهره میگیرد که در این مقاله با استفاده از راهکارهای تحلیل و ریشه یابی خرابی ها در نگهداری و تعمیرات، که برگرفته از دانش و تجربیات افراد با سابقه سازمان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.