ارائه چارچوب مفهومی نقشه دانش برای سازمان های دانش بنیان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب مفهومی نقشه دانش برای سازمان های دانش بنیان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب مفهومی نقشه دانش برای سازمان های دانش بنیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب مفهومی نقشه دانش برای سازمان های دانش بنیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب مفهومی نقشه دانش برای سازمان های دانش بنیان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

دانش امروزه در قالب اقتصاد جهان قرار دارد و مدیریت دانش در موفقیت نهادها، یک امر حیاتی تلقی میشود. استفاده از ابزارهایی که بتوانند در اندازه گیری دانش سازمان ها را یاری کنند، اقدامی موثر در گرد آوری دانش موجود در سازمان و پیدا کردن خلاهای موجود میباشد و می توانند در ترسیم چشم انداز دانش ، سازمانها را یاری کنند. یکی ابزارهای کلیدی و اساسی مدیریت دانش ایجاد و نمایش نقشه دانش برای شناسایی جریان های دانش در سازمان و ایجاد بینشهایی برای بهبود فرایندهای کاری و سازمانی است. در این پژوهش به بررسی انواع نقشههای دانش پرداخته شده است. همچنین ویژگی های سازمان های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تحقیق حاضر در یک شرکت پایلوت به عنوان یکی از سازمانهای دانش بنیان انجام گرفته است. هدف از انجام این تحقیق ارائه نقشههای دانش متناسب با سازمان های دانش بنیان از جمله شرکت پایلوت مذکور می باشد . جهت انتخاب ناقشه دانش متناسب با شرکت معیارهایی به تفصیل شرح داده شده است و با استفاده از پرسشنامه و روش میانگین گیری در مرحله ی اول میزان اولویت برخی معیارها نسبت به معیارهای دیگر انتخاب ناقشه دانش مشخص شده است. در این مرحله جامعهای آماری مورد مطالعه برخی مدیران شرکت های مشاوره مدیریت دانش (شامل ۱۳ شرکت) به عنوان خبرگان این حوزه می باشد . در مرحله ی دوم پژوهش، انواع نقشههای دانش متناسب با هر یک از معیارهای انتخاب ، بررسی و وزن دهی شده اند. در مرحله ی سوم با استفاده از پرسشنامه و نظرسنجی از مدیران شرکت پایلوت و روش میانگین گیری ، میزان اهمیت هر یک از معیارها در شرکت مورد مطالعه مشخص گردیده است . جامعهای آماری در این مرحله شامل ۸ مدیر شرکت پایلوت می باشد . برای تجزیه و تحلیل دادهها و همچنین بررسی سوال های پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی (یا مقایسه میانگین ها) استفاده شد. پس از تجزیه و تحلیل دادهها نتایج زیر بدست آمد: سه نوع ناقشه دانش شامل نقشه منابع دانش ، نقشه کاربرد دانش و نقشه مفهومی متناسب با سازمانهای دانش بانیان و از جمله شرکت پایلوت که در این پژوهش مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.