ارائه چارچوب جامع و ابزار ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در محیطهای دانشگاهی وتحقیقاتی با الهام از استانداردهای CMMI ، ITIL


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب جامع و ابزار ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در محیطهای دانشگاهی وتحقیقاتی با الهام از استانداردهای CMMI ، ITIL دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب جامع و ابزار ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در محیطهای دانشگاهی وتحقیقاتی با الهام از استانداردهای CMMI ، ITIL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب جامع و ابزار ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در محیطهای دانشگاهی وتحقیقاتی با الهام از استانداردهای CMMI ، ITIL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب جامع و ابزار ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در محیطهای دانشگاهی وتحقیقاتی با الهام از استانداردهای CMMI ، ITIL :

تعداد صفحات :۴۷

چکیده مقاله:

امروزه در هم تنیدگی فعالیت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به گونهای است که تصمیم-گیری در یک حوزه بدون استحصال و دسترسی به منابع اطلاعات و دانش کارآمد و بکارگیری آنها در راستای دستیابی به مزیت رقابتی غیر ممکن مینماید. بدین ترتیب وجودیک چارچوب جامع در کنار یک ابزار مناسب و کارآمد به منظور ارزیابی و سنجش سطح بلوغ کاربردهای دانش و مدیریت دانش در سازمان میتواند به شناخت وضعیت فعلیسازمان و برنامه ریزی جهت بهبود و افزایش اثر بخشی آن کمک شایانی نماید. این مقاله به توسعه چارچوبی میپردازد که بتواند در بخشهای مختلف سازمان که نقش کلیدی دربهبود وضعیت مدیریت دانش داشته وارد شود و ضمن شناسایی وضعیت فعلی آن پیشنهادها و اولویتهایی در بهبود مرحله ای و ارتقاء آنها ارائه دهد. بدین ترتیب به منظور ایجاد ابزار مناسب از این چارچوب مهمترین شاخصها توسط خبرگان امر و روشهایآماری مشخص گردیده، هدف از استخراج این شاخصها ایجاد ابراز کاربردی در این حوزه میباشد و تفاوت عمده آن با سایر روشها، علاوه بر الهامگیری از مدل CMMI بکارگیریو وارد کردن مولفه های موفقیت در چارچوب استاندارد زیر ساخت فناوری اطلاعات) ITIL ( با دیدگاه کاربرد در سیستم های مدیریت دانش و شاخصهای مدلمدیریت دانش در دانشگاهها و مراکز آموزشی و در نهایت تعریف ۶ بعد هدف در حوزه مدیریت دانش میباشد که در ۸۳ مولفه و زیرمولفه و ۱۵۸ شاخص طبقهبندی شده و در کنار نظرات خبرگان توانسته همپوشانی آنها را تا حد امکان کاهش دهد ضمن اینکه بخشهای سازمانی مورد نظر را به منظور ارزیابی مشخص ساخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.