بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر روش موازی پلتنبورگ بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

از مطالعه ی حاضر، مقایسه ی اثربخشی روش های موازی و سنتی بر عملکرد تفریق دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی است. روش این پژوهش آزمایشی بود، جامعه ی آماری دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه ی چهارم آموزش و پرورش اصفهان بودند، که از بین آنها ۲۰ نفر که در آزمون ریاضیات کی مت نمره ی پایین تر از نقطه ی برش گرفتند با روش نمونه گیری چند مرحله ای، انتخاب و به روش تصادفی در دو گروه ۱۰ نفره آزمایش و کنترل جایگزین شدند. آزمودنی های گروه آزمایش در ۹جلسه ی ۴۵ دقیقه ای، آموزش روش موازی را دریافت کردند. به منظور جمع آوری داده ها از آزمون ماتریس های پیشرونده ی ریون رنگی کودکان، آزمون ریاضی کی مت و آزمون عملکرد ریاضی پایه ی چهارم دبستان استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش روش موازی بر عملکرد تفریق دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی موثر بود. بر این اساس می توان نتیجه گیری کرد که آموزش روش موازی همانند سایر مهارت های زیربنایی ریاضی می تواند رویکردی موثر در درمان ناتوانی یادگیری باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.