بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارسا خوان کلاس سوم :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

چکیده :هدف از مطالعه حاضر، تعیین اثر بخشی آموزش توجه بر اساس برنامه فلچر بر عملکرد خواندن کودکان نارساخوان دختر کلاس سوم شهر شیراز است. روش این پژوهش تجربی بود. نمونه حاضر در این پژوهش ۳۰ نفر دانش آموزان نارساخوان بودند( ۱۵ نفر گرو آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل) که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند.ابزار پژوهش به منظور گردآوری داده شامل مصاحبه بالینی، فهرست نشانگان نارساخوانی، آزمون خواندن کلاس سوم، آزمون هوش ریون بود.آموزش توجه بر روی گروه آزمایش در ۱۲ جلسه ارائه گردید.نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که آموزش توجه بر اساس برنامه فلچر ، عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان کلاس سوم را به طور معناداری افزایش داد( فرمول در متن اصلی مقاله) در تبیین نتایج می توان گفت از آنجا که کودکان با اختلال خواندن در توجه و تمرکز مشکل دارند آموزش توجه می تواند در کنار مداخلات دیگر بر عملکرد خواندن موثر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.