اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی شیوه های آموزشی در کاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

بخش زیادی از عدم موفقیت دانش آموزان بخصوص در دوره ی ابتدایی مربوط به ناتوانی های یادگیریست . هدف از این تحقیق بررسی اثر بخشی شیوه های آموزشی درکاهش ناتوانی های یادگیری دانش آموزان ابتدایی بوده وکه باروش پیمایشی طولی و با نمونه آماری برابر ۴۰ نفر دانش آموز دختر و پسر دارای ناتوانی های یادگیری دبستان های ابتدایی که به روش طبقه ای و در نهایت تصادفی ساده انتخاب شدند وبا ابزارهای مصاحبه ، مشاهده ، پرسشنامه ، بررسی اسناد مربوط به موضوع تحقیق وتکالیف کلاسی ، دفاتراملا و ریاضی و نتایج ارزشیابی های مستمر انجام شد . نتایج بیانگر اینست که در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی دیسگرافی و ناتوانی های یادگیری اجتماعی – عاطفی ، نسبت به سایر ناتوانی های یادگیری شیوع بیشتری دارد و شیوه های آموزشی فردی یا گروهی مناسب می تواند به رفع و یا کاهش این اختلالات کمک شایانی بنمایندو درکاهش آن مؤثر باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.