شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی در ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی در ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

کسب و کار خانگی از گذشته تاکنون به لحاظ سنتی مرکز توجه بسیاری از کارآفرینان بوده است. در طی قرنهای گذشته افراد بیشتر در حوزه فعالیتهای کشاورزی اقدام به راهاندازی کسب و کار خانگی مینمودند، اما با فراهم شدنزمینه تولید انبوه و رشد صنعتی، و پس از آن با شروع انقلاب اطلاعاتی، رویکرد جدیدی در رشد و توسعه کسب و کارهای خانگی پدیدار گردید. از اینرو در این تحقیق پژوهشگر درصدد شناسایی عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهایخانگی میباشد. این تحقیق بصورت کیفی و اطلاعات مورد نیاز آن از طریق مصاحبه نیمه ساختارمند با ۱۲ نفر از خبرگان کارآفرینی به دست آمده است. پس از گردآوری اطلاعات حاصل از مصاحبه با خبرگان، با استفاده از تکنیکهای تحلیل کیفی از جمله تکنیک تحلیل محتوا، اطلاعات استخراج و با توجه به چارچوب نظری نتایج تحقیق دسته بندی شد. براساس کدهای طبقه بندی شده موضوعی سازههای حاصله عبارتند از: خطمشی دولت، شرایط صنعت، شرایط بازار، عوامل فرهنگی اجتماعی، اسناد توسعه و عوامل انگیزشی. – بر پایه مفهوم پردازی سیستمی، سازهها و عوامل برشمرده شده بههم پیوند زده شده و در نتیجه، عوامل موثر بر توسعه و ترویج کسب و کارهای خانگی ترسیم شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.