رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطهی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان مورد مطالعه: شرکت بیمهی ایران در شهر ابهر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

از تبلیغات شفاهی به عنوان عامل مؤثری در کاهش ریسک مصرف کنندگان به هنگام اخذ تصمیمات خرید نیز یاد ی ی کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی با رضایتمندی مشتریان در شرکت بیمه کرده اند . هدف از تحقیق حاضر رابطهی ایران طی سه ماه پایانی سال ی آماری، کلیه مشتریان بیمه ایران شهر ابهر می باشد. جامعه ۱۳۹۳ و سه ماه اول سال ۱۳۹۴ ای آن استفاده کرده اند. تعداد نمونه با توجه به فرمول بودند که از انواع خدمات بیمه ۳۸۴ محاسبه شد.ی تحقیق حاوی پرسشنامه ۳۳ سوال بسته و یک سوال باز در میان اعضای نمونه توزیع گردید. به منظور تجزیه و تحلیلآماری از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون فریدمن در نرم افزار spss استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان و میان رضایتمندی مشتریان و تبلیغات شفاهی ارتباط مثبت و معنادار وجود دارد. همچنین بین پنج بعد کیفیت خدمات تفاوت معنی دار وجود دارد بطوریکه بیشترین رتبه به اعتماد و همدلی و کمترین به عوامل محسوس اختصاص دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.