رابطه بین ویژگی شخصیتی با مهارت فنی مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین ویژگی شخصیتی با مهارت فنی مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین ویژگی شخصیتی با مهارت فنی مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین ویژگی شخصیتی با مهارت فنی مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین ویژگی شخصیتی با مهارت فنی مدیریتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این تحقیق، بررسی رابطه ی بین ویژگی های شخصیتی با مهارت فنی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان بود.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه ی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان بود که طبق آمار ارائه شده از سوی دفتر طرحو برنامه ریزی اداره ی کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سال ۱۹۳۱ تعداد ۱۵۸۱ نفر بودند . نمونه ی آماری این تحقیق به روش تصادفی و از نوع طبقه ای متناسب با حجم جامعه و بر اساس وضعیت جغرافیایی تعیین شد . بر این اساس ۹۱۳ نفر دبیر تربیت بدنی از بین ۱۱ منطقه ی استان انتخاب شدند که از این تعداد، ۲۱۲ نفر۶۶/۸درصد به پرسشنامه ها پاسخ دادند. زمان اجرای این تحقیق نیم سال اول سال تحصیلی۹۰-۹۱ بود. روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بودبرای اندازه گیری متغیر ها از پرسش نامه ی ویژگی های فردی، پرسش نامه شخصیتی کاستا و مک گرا ) ۱۹۹۲ ( و پرسش نامه ی مهارت های سه گانه مدیریتی استفاده شد. پس از تأیید روایی محتوای پرسش نامه ها توسط متخصصین، از طریق روش آماری آلفای کرونباخ، پایایی سؤالات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. آلفای کرونباخ برای پرسش نامه ی شخصیت ۰/۸۵ و برای پرسشنامه ی مهارت های سه گانه مدیریتی۰/۸۷ به دست آمد. برای سنجش طبیعی بودن توزیع داده ها ازآزمون کولموگروف اسمیرنوف و برای بررسی تجانس واریانس، از آزمون لوین استفاده شد که بر این اساس توزیع طبیعی بود و شرط تجانس واریانس برقرار بود. داده های این تحقیق، در سطح آمار توصیفی)فراوانی،درصد،میانگین و انحراف معیار(و آمار استنباطی)ضریب همبستگی،تحلیل رگرسیون وتحلیل واریانس(مورد بررسی قرار گرفت و سطح معناداری درنظر گرفته شد میانگین نمرات مهارت های سه گانه ی مدیریتی ۷۲/۳۷مهارت فنی و ۶۶/۷ مهارت انسانی و ۵۲/۹۸ مهارت ادراکی بود. در بخش آزمون فرضیه های تحقیق، نتایج نشان داد؛ بین ویژگی شخصیتی مسئولیت پذیری آزمودنی ها و مهارت های سه گانه ی آنان از جمله مهارت فنی ، همبستگی معنادار وجود داشت. مؤلفه های شخصیتی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان پیش گوی مناسبی برای تعیین مهارت های سه گانه ی مدیریتی آنان بود. بین ابعاد شخصیتی مدیران بر حسب ویژگی های فردی آنان، تفاوت معناداری وجود داشت. بین مهارت های سه گانه ی مدیریتی برحسب ویژگی های فردی آزمودنی ها، با توجه به سطح معناداری به دست آمده، تفاوت معنی داری وجود داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.