تاثیر شخصیت فکری برسبکهای تصمیم گیری خرید


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر شخصیت فکری برسبکهای تصمیم گیری خرید دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر شخصیت فکری برسبکهای تصمیم گیری خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر شخصیت فکری برسبکهای تصمیم گیری خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر شخصیت فکری برسبکهای تصمیم گیری خرید :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر شخصیت فکری بر سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده پرداخته است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی تحلیلی، به شیوه پیمایشی و با رویکرد علی است. جامعه مماری این پژوهش شامل تمامیدانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نقده می باشد و نمونه مماری ۱۴۳ نفر است که با استفاده از فرمول کوکران و به روش تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار گردموری داده ها پرسشنامه استاندارد بومی شده می باشد. در تحلیل داده ها از روش های امار توصیفی و استنباطی استفاده شد که در تحلیم های توصیفی از نرم افزار SPSS نسخه ۱۸ و در بخش تحلیل های استنباطی ومزمون فرضیه های پژوهش هم از معادلات ساختاری و نرم افزار مموس نسخه ۲۲ استفاده شد. یافته های حاصل از پژوهش و تجزیه و تحلیم فرضیه ها نشان داد که بین شخصیت فکری مصرف کننده و سبک های تصمیم گیری خرید )کمال گرایی، اگاهی از قیمت و ارزت، جویای برند و مدگرایی و نوجویی تأثیر مثبت و معناداری وجود دارد اما بین شخصیت فکری مصرف کننده و سبکهای تصمیم گیری خرید سردرگمی به خاطر ازدیاد گزینه ها، لذت جویانه، بی برنامه و بی دقت و وفاداری به برند تأثیر مثبت و معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.