تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری در شعب بانک های دولتی خصوصی شده شهر مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به تغییرات برقآسا و شدت رقابت و شرایط حاکم بر بازار، اکثر سازمانها از جمله در صنعت بانکداری جذب و حفظ مشتریان را سرلوحه برنامههای خویش قرار دادهاند. در این فضای رقابتی ایجاد و انتقال ارزش مناسب بهمشتریان از اهم ویژگیها و اهداف سازمانها است. از عوامل مهم در کیفیت خدمات و انتقال ارزش به مشتریان ، متصدیان خدمات بانکی میباشند. نحوه عملکرد، پاسخگویی و ارائه خدمات بانکی توسط کارکنان و متصدیان خدمات بانکی نقشمهمی در کیفیت خدمات و انتقال ارزش به مشتریان خواهد شد. در این بین سیاستهای منابع انسانی و چگونگی رفتار و تعهد سازمان نسبت به کارکنان میتواند بر چگونگی رفتار کارکنان بانکها در جهت انتقال ارزش به مشتریان تأثیرگذار باشد. بازارگرایی داخلی از جمله سیاست هایی است که بر سیاستهای درونی سازمانها نسبت به کارکنان بهمنظور ارتقایعملکرد و بهبود کیفیت خدماتی که توسط آنان ارائه میشود تأکید مینماید؛ هدف تحقیق حاضر، بررسی تأثیر بازارگرایی داخلی بر ارزش پیشنهادی مشتری است. جامعه آماری این تحقیق شعب بانکهای صادرات، تجارت، ملت و رفاه که اخیر ا خصوصی شدهاند در شهر مشهد به تعداد ۶۰۳ میباشد. نمونه آماری شامل ۲۷۱ شعبه است و با استفاده از نمونهگیری طبقهای نسبی به صورت در دسترس انتخاب شد، دادههای تحقیق با استفاده از پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تائید قرار گرفت جمعآوری و فرضیههای پژوهش با استفاده از تحلیل رگرسیون آزمون گردید. نتایج تحقیق نشان داد بازارگرایی داخلی توانسته است بر ارزش پیشنهادی مشتری تأثیرگذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.